از پیاز داغ چیپسی میتوانید برای براق کردن کفش استفاده کنید

تیزتر و تندتر از پیاز داغ چیپسی ، اغلب آنها را خام می بینید، چه در سالاد، مانند سالاد یونانی یا کاچومبر، یا در کنار بریزهای پخته شده طولانی. آنها را در آب یخ خیس کنید تا سایر مواد را آماده کنید تا ترد بیشتری پیدا کنند و از شر آنها خلاص شوید.

جذابیت آشکار پیاز قرمز رنگ آن است، با رنگ قرمز تیره که کنتراست خوبی را ایجاد می کند. با این حال، در برخی موارد، ممکن است رنگ آنها تغییر کند و مواد سبک مانند تخم مرغ، سیب زمینی و لوبیا را به رنگ آبی متمایل به خاکستری تبدیل کنند.

وقتی نوبت به کباب کردن می رسد، پیاز قرمز اولین انتخاب ماست. برش داده شده، روی گریل به خوبی زغال می‌کنند، و بافت داخلی آن‌ها مانند پیازهای سفید و زرد، به جای لطیف شدن، مربا می‌شود.

آنها همچنین اولین انتخاب ما برای ترشی هستند، که ما عاشق انجام دادن آن در هنگام مصرف تاکو، پیتزا یا برنج سرخ شده هستیم.

نرم‌تر و ملایم‌تر از رنگ‌های زرد و قرمز، این‌ها پوست‌های نازک و کاغذی دارند و در عین حال که هنوز تیز هستند، کمتر مزه‌ای ماندگار دارند.

ما ترجیح می‌دهیم آن‌ها را به‌سرعت پخته یا خام سرو کنند، مانند پیکو د گالو یا بالای هوووس رانچروس (به‌ویژه در غذاهای آمریکای لاتین و آمریکای مرکزی محبوب هستند)، یا هر زمان که در ظرف و به عنوان چاشنی به یکی نیاز داشتید (فلفل چیلی را در نظر بگیرید).

تصویر ممکن است حاوی غذای چراغ گیاهی و سبزیجات باشد.
پیاز سفید پوستش را می ریزد.

می‌توانید شعله آن‌ها را با برش‌های نازک و قرار دادن یک ساعت در آب سرد کم کنید آن‌ها بسیار شیرین خواهند بود که عملاً می‌توانید آنها را مانند سالاد بخورید. (خوب، شاید کمی دراماتیک باشد، اما طعم آن به طرز چشمگیری ملایم خواهد شد و احتمالاً می توانید تعداد بیشتری از آنها را بخورید.