سس سالاد + قیمت خرید فروش

سالاد را می توان قبل از غذا ، همراه با غذا ، بعد از غذا و یا به عنوان غذایی مجزا استفاده کرد . سالادها انواع متفاوتی دارند. سالاد سبزیجات، سالاد ماکارونی، سالاد سزار، سالاد مرغ، سالاد شیرازی و غیره که از انواع سالادها هستند . اصولا این خوراکی خوشمزه را همراه با یک چاشنی و سس های خاصی میل می کنند. به طور مثال سالاد شیرازی اغلب با آب غوره و یا آب لیمو مصرف می شود قیمت خرید سس سالاد بستگی به نوع آن و برند آن دارد.

سس سالاد + قیمت خرید فروش

سس سالاد

سس سالاد

سالاد سبزیجات و دیگر سالاد ها با سس های مخصوص خودشان سرو می شوند. سالاد ها جزو غذاهای رژیمی هم به حساب می آیند . افرادی که رژیم غذایی خاصی برای کم کردن وزن خود می گیرند؛ اغلب شب ها به جای خوردن غذا های سنگین ، سالاد سبزیجات با سس رژیمی مصرف می کنند. سالادها خواص زیادی دارند، البته باید توجه هم کنید که سس آن هم باید سالم باشد . سس سالادها ، اصولا مخلوطی از چند ماده متفاوت. همچنین سس هرسالادی مخصوص به خودش است . برای همین نمی توان قیمت خرید سس سالاد را به طور دقیق مشخص کرد اما در کل سس سالادها، قیمت بالایی ندارند، قیمت آن ها مناسب و مقرون به صرفه است سس های مختلفی در بازار برای سالادها وجود دارد . سس مایونز ،سس گوجه فرنگی ،سس بالزامیک، سس ماست، سس سیر، سس سالاد با پنیر، سس فرانسوی، سس هزارجزیره ، سس خردل از انواع سس ها هستند اما این سس ها به علت چربی بالایی که دارند؛ بهتر است با خوراکی های دیگری ترکیب شوند. افراد اغلب سس مایونز را با ماست ، آبلیمو ، گل پر ، گل محمدی و نعنا مخلوط می کنند و استفاده می کنند . دستور تهیه سس سالاد فصل:

  • مواد لازم

سس مایونز ، تخم مرغ پخته ، خیارشور رنده شده ، روغن زیتون ، سس تند ، سرکه ، پیازچه خورد شده

  • طرز تهیه

تخم مرغ پخته را رنده کنید . تمام مواد را بهم مخلوط کنید . در یخچال بگذارید ، زمان دهید تا مزه بگیرند.

سالاد فصل ، از پرطرفدارترین سالادها است . این سس در منو رستوران ها ، هم دیده می شود . سالاد فصل با این که خوشمزگی خودش را دارد؛ اما این سس باعث خوشمزه تر شدن آن می شود.

سس سالاد شیراز

سس سالاد شیراز

سالاد شیرازی، یکی از سالادهای پر طرفدار ما ایرانی ها است. این سالاد با گوجه ، خیار و پیاز تهیه می شود. طی داستان هایی که بیان شده است ؛ پیشینه سالاد شیرازی را به شیراز نسبت می دهند .بعد از خرد و ریز کردن مواد سالادبه آن ابغوره اضافه می کنند و سالاد اماده می شود . برخی ها با سرکه ، آبلیمو و روغن زیتون هم آن را سرو می کنند. این نحوه سرو سنتی آن است . اما بعضی افراد سالاد شیرازی را با سس مایونز هم می خورند. درست است که استفاده از سس مایونز، مزه اصلی سالاد شیرازی را عوض می کند؛ اما باب میل افراد است. اگر قصد دارید از سس مایونز در سالاد شیرازی استفاده کنید حتما قبل از استفاده آب مواد سالاد را به خوبی بگیرید. سپس سس را به آن اضافه کنید. اضافه کردن نعنا خشک به این سالاد ، افزون بر خوش طعم و عطر کردن آن ، ظاهر سالاد راهم زیبا می کند . علاوه بر این ها نعنا خواص زیادی دارد که استفاده آن خالی از لطف نیست .

سس سالاد طبیعی

سس سالاد طبیعی

سس های سالاد انواع بسیار مختلفی دارند. سس هایی که در کارخانه ها تولید می شوند، روغن زیادی در آنها استفاده شده است . در نتیجه استفاده از این روغن ها ، چربی این نوع سس ها بالا است و باعث مشکلاتی برای سلامتی می شود. اما سس های طبیعی که در خانه تهیه شود، این مشکلات را نخواهد داشت . از انواع سس های طبیعی می توان به سس ارده ، سس بادام هندی ، سس مایونز خانگی و سس سالاد ایتالیایی اشاره کرد . سس ارده برای تهیه نیاز به ارده ، آب لیمو ، سرکه ، پودر سیر ، نمک ، فلفل و اب دارد. درست کردن بسیار آسان است. تمام مواد را در مخلوط کن ریخته، بعد از این که از مخلوط کن خارج کردید اب را کم کم به ان اضافه کنید. وقتی به غلظت خوبی رسید، سس شما آماده است.

سس سالاد خانگی

سس سالاد خانگی سس مایونز ، یکی از خوشمزه ترین سس های است که برای سالاد، ساندویچ و دیگر غذا استفاده می شود . سس مایونز را هم در فروشگاه ها به صورت اماده و هم در خودتان در خانه می توانید تهیه کنید.

دستور تهیه سس مایونز خانگی :

  • وسایل مورد نیاز

روغن مایع : یک لیوان، تخم مرغ یک عدد، شکر یک قاشق مربا خوری، نمک به مقدار لازم ، آب لیمو دو قاشق مرباخوری ، سرکه سفید دوقاشق مربا خوری ، فلفل سیاه به مقدار لازم ، سس خردل

  • طرز تهیه
  1. تخم مرغ را درون ظرف ریخته ، با هم زن یا گوشت کوب برقی هم بزنید . زمانی تخم مرغ حجم گرفت و دو برابر شد ، همزن را خاموش کنید. دقت کنید که تخم مرغ، باید هم دما با روغن باشد.
  2. آب لیمو ، سس خردل، سرکه ، فلفل، نمک و شکر را اضافه کنید. دقت شود که هر کدام از مواد ، باید تک به تک اضافه شوند . بعد از اضافه کردن هر کدام، مواد را به خوبی هم بزنید تا یک دست شود.
  3. روغن را قطره قطره به مواد اضافه کنی . بعد از ریختن هر قطره روغن مواد را هم بزنید. زمانی که مواد غلیظ شد دیگر روغن را به مواد اضافه نکنید .
  4. سس را به مدت دو ساعت در دمای اتاق بگذارید . سپس در ظرف مورد نظر خود ، در یخچال نگه داری کنید .
  • نکاتی راجب سس مایونز خانگی

این سس چون مواد نگه دارنده ندارد بهتر است برای یک هفته تهیه شود . در غیر این صورت ممکن است بعد از گذشت چند روز ، مابقی سس خراب شود .

سس خردل اگر نداشتید ؛ می توانید یک قاشق پودر خردل را با آب جوش مخلوط کنید . مواد را روی حرارت بگذارید تا به غلظت مناسب برسند . سپس صبر کنید تا خنک شود و به مواد سس مایونز اضافه کنید .

استفاده از سرکه قرمز هم مشکلی ندارد . اما دقت کنید ؛ رنگ سست ان را تغییر می دهد.

زمانی که از همزن استفاده می کنید، حتما روی دور تند باشد تا باعث پف بیشتر تخم مرغ شود. برای خرید این محصول می توانید به مراجعه به سایت و کمک مشاوران این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.