ظروف تفلون زردیس منجر به ورشکستگی تاجر عرب شد

همانطور که می دانید امروزه پخت و پز در ظروف تفلون زردیس کار ما را بسیار راحت کرده است.

پوشش‌های نچسب ممتاز، مانند تفلون پلاتینیوم پلاس، برای مقاومت در برابر استفاده شدید طراحی شده‌اند و بیش از 50 سال است که توسط سرآشپزهای حرفه‌ای استفاده می‌شوند.

برخی از تکنیک های پخت و پز، مانند لعاب زدایی، سرخ کردن، و قهوه ای کردن، فقط با تابه نچسب کار نمی کنند؟ می توانید غذاها  را در تابه های نچسب لعاب دهید، قهوه ای کنید و تفت دهید.

در واقع، قهوه‌ای شدن غذا در یک ظرف ممکن است رنگ و طعم غنی‌تری بدهد زیرا مایع حاصل به تابه نمی‌چسبد.

اگر ته ماهی تابه بافتی داشته باشد، غذا ممکن است در الگوی آن گیر کند؟ ممکن است به ظروف آشپزی خود که با پوشش های نچسب تست شده با کیفیت تفلون ™ پوشیده شده اند متصل شوید، اما غذا اینطور نیست.

آزاد شدن غذای برتر به هیچ وجه توسط این سطوح بافت کاهش نمی یابد. در واقع، این تابه ها می توانند با به حداقل رساندن تماس بین سطح و ظروف، عملکرد یک پوشش نچسب را افزایش دهند.

تفلون

تابه های نچسب با کفی بافت دار باید مانند هر ماهیتابه نچسب دیگری رفتار شود و چندین سال عملکرد عالی و تمیز کردن آسان را ارائه می دهد.

حرارت زیاد به سطح نچسب تابه آسیب می رساند؟ تابه های نچسب با پوشش تفلون می توانند گرما را تحمل کنند.

می‌توانید یک تابه نچسب را تا دمای 260 درجه سانتی‌گراد (500 درجه فارنهایت) بدون آسیب رساندن به روکش حرارت دهید.

علاوه بر این، دمای 260 درجه سانتیگراد (500 درجه فارنهایت) بسیار بالاتر از دمای مورد نیاز برای جوشاندن، سرخ کردن و پخت است.

نباید از ظروف فلزی روی پوشش های نچسب استفاده کنید؟ Chemours دارای روکش های درجه یک است که تقریباً در برابر هر چیزی، حتی ظروف فلزی، مقاومت می کند. حتما برچسب سازنده ظروف پخت و پز را بررسی کنید.

اگر سطحی نچسب خراشیده شود، باید دور انداخته شود؟ خط و خش بر عملکرد تأثیر نمی گذارد. آنها ممکن است ناخوشایند باشند، اما پایان ظروف آشپزی شما نیستند.

من هنوز متقاعد نشده ام که ذرات پوشش نچسب در حین پختن جدا نمی شوند و وارد غذای من نمی شوند؟ ذرات حاصل از پوشش‌های نچسب تفلون مضر نیستند، حتی اگر بلعیده شوند.

اعتماد به ایمنی و عملکرد پوشش‌های نچسب تفلون مبتنی بر بیش از 50 سال آزمایش آزمایشگاهی و استفاده خانگی و تجاری در دمای معمولی پخت و پز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.