با جوراب مردانه جینی از شر لباس های فرسوده خلاص شوید

خرید جوراب هایی با اندازه مناسب بسیار مهم است. جوراب های حجیم از پای شما خارج می شوند و در یک آکاردئون به هم می پیوندند.

در حالی که یک جوراب کوچک بیش از حد کشیده می شود. در نتیجه عمر مفید آنها کاهش می یابد.معمولاً کافی است فقط سایز کفش خود را به فروشنده بگویید.

او جوراب مردانه جینی سایز مناسب را برای شما انتخاب خواهد کرد. جوراب ها بیش از همه از نظر طولشان متمایز می شوند. جوراب ها می توانند کوتاه باشند مانند زانو و میانه ساق پا، گلف (جوراب زانویی) انتخاب خوبی برای زمستان است.

تا وسط گوساله جهانی شود و مچ پاهایت در چشم غریبه ها هنگام نشستن ظاهر نشود. (مخصوصاً وقتی پاهایتان را روی هم می گذارید) جوراب های کوتاه مخصوصی هم هست که اصلا از کفش بیرون نمی زند. اغلب با کفش های کتانی یا مقرنس پوشیده می شود.

جوراب

این گزینه بسیار بهداشتی تر از عدم جوراب است. برخی از تفاوت ها در مورد غشاهای داخل کفش باید کمی گفت.

در برخی از کفش ها غشایی وجود دارد که به پا اجازه تنفس می دهد در این صورت باید جوراب مشابه تری زیر غشا انتخاب کنید.

این را هم بگویم که شما معمولا بدون جوراب کار می کنید، در برخی موارد پوشیدن جوراب طبیعی نیست. این به طور عمده در مورد موکاسین و صندل در ترکیب با شلوار جین صدق می کند. می توانید جوراب های کوتاه اضافی را با کفش های کتانی یا صندل بپوشید.

بخش قیمت پایین تر کفش های این بخش ارزان هستند، حدود 100 تا 250 روبل برای یک زن و شوهر، که تقریباً همه جوراب های نخی را شامل می شود. همین امر در مورد تولید پنبه مصنوعی نیز صادق است.

روسیه یا بلاروس اغلب مدل های چینی نیز در این بخش ارائه می شوند. قیمت زیر متوسط ​​است. این قیمت ها از 100 تا 300 روبل برای هر جفت جوراب است.

این جوراب ها از Sela، ZARA، Pull and Bear و … می باشد که از نظر کیفیت عملا هیچ تفاوتی با آنچه قبلا فروخته می شد ندارند. این بخش همچنین شامل جوراب های پشمی تولید شده در بلاروس و روسیه است.

جوراب های کوتاه مخصوص برندهای نایک، آدیداس، فوروارد و …. لازم به ذکر است که جوراب های فوق کوتاه اغلب در چند جفت فروخته می شود.