با دمپایی مجلسی بندری به مراسم عزا بروید

دمپایی یکی از راحت ترین مدل ها در بین کفش هاست. دمپایی های سبک، انعطاف پذیر اما بادوام از کفش هایی هستند که باید در کمد همه افراد وجود داشته باشد. 

هنگام انتخاب دمپایی، محل پوشیدن یکی از مهمترین سوالات است. با این حال، اینکه دمپایی ها چند بار پوشیده می شوند، سوال دیگری است.

 اگر به دنبال دمپایی مجلسی بندری برای پوشیدن همیشه در خانه هستید، باید دمپایی های راحتی را انتخاب کنید که به سلامت پا آسیبی نرسانند. 

باید دقت کرد که دمپایی هایی که برای مدت طولانی بیرون از خانه پوشیده می شوند، ارتوپدی هستند و دمپایی هایی که برای دوره های کوتاه یا هنگام پیاده روی استفاده می شوند، هم شیک و هم راحت باشند. 

دمپایی مجلسی بندری

مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، به خصوص در دمپایی هایی که هدف آن ها آرامش بخشیدن به پاهای شماست، تنفس است. 

هیچ کس نمی خواهد با پاهای عرق کرده راه برود. اگرچه عرق کردن در هوای گرم طبیعی است، اما کارهایی وجود دارد که می توان برای محافظت از پا در برابر این عرق انجام داد. 

برای مثال باید کفش هایی با کفی انتخاب کنید که از تعریق پاها جلوگیری کند. بهترین کیفیت دمپایی ها آنهایی هستند که از پوست گوسفند ساخته شده اند. 

با این حال، ممکن است به دلیل هزینه و مشکل در یافتن، ترجیح داده نشود. می توانید دمپایی های مخمل دار داخل خانه و دمپایی های پاشنه دار با تراش چرم را با قیمت های مناسب از فروشگاه ما انتخاب کنید.

درست مانند کفش های فضای باز، اندازه کفش برای دمپایی بسیار مهم است. در غیر این صورت پوشیدن دمپایی به جای راحتی به شکنجه تبدیل می شود. 

می تواند باعث مشکلاتی مانند لگد زدن پا، تاول یا زخم شود. دمپایی های سبک باله بیشتر برای پاهای باریک و با عرض متوسط ​​مناسب هستند.

 برای یک پای پهن باید نگاهی به دمپایی های بازشو انداخت. کفش های راحتی و دمپایی برای کشش مناسب هستند، بنابراین برای کفش های زنانه سایز بزرگ ایده آل خواهند بود