بخشی از اهرام مصر روی پالت چوبی و چوب کیلویی ساخته شده است

چوب رایج ترین ماده پالت چوبی دست دوم مورد استفاده در ایالات متحده است. اما برای حدود پنج درصد از حمل کنندگان، پلاستیک انتخاب بهتری برای جابجایی کالا است. فرستنده چگونه انتخاب می کند؟

آیا باید به مواد پالت جدید تغییر دهید؟ استیون مازا، رئیس S&B Pallet Co.، Plainfield، N.J.، و عضو هیئت مدیره انجمن ملی پالت و ظروف چوبی، این نکات را برای انتخاب بین چوب و پلاستیک ارائه می دهد.

1. تفاوت ها را درک کنید. پالت های چوبی قابل بازیافت هستند، قابل تعمیر هستند، هزینه کمتری دارند و می توانند وزن بیشتری نسبت به پلاستیک نگه دارند.

قیمت پلاستیک از قیمت چوب کیلویی به مراتب ارزان تر است.

اما آنها همچنین رطوبت، پارگی، حشرات را در خود دارند و حاوی بست هایی هستند که می توانند به محصولات آسیب برسانند. پالت های پلاستیکی بادوام، تمیز، بدون اشکال، مقاوم در برابر آب و هوا هستند و فاقد بست هستند.

پالت

آنها همچنین سه برابر قیمت چوب و  قیمت درب چوبی ارزان  قیمت دارند، به راحتی تعمیر نمی شوند، سفت نیستند و دارای درجه ایمنی در برابر آتش هستند.

2. صنعت خود را در نظر بگیرید. صنایعی که در محیط های انبار حلقه بسته فعالیت می کنند اغلب از پالت های پلاستیکی استفاده می کنند. از آنجایی که پالت های آنها برگردانده می شود، صنایع دارویی، خودروسازی، لبنیات و نوشیدنی ها پالت های پلاستیکی را برای حفظ هزینه ها خریداری می کنند.

تولیدکنندگان توانستند درب چوبی قدیمی با ابعاد بزرگ بسازند و در بازار عرضه کنند.
3. وزن محصولاتی که ارسال می کنید را تعیین کنید. پالت های پلاستیکی برای محموله هایی با وزن 1500 پوند یا کمتر مناسب هستند. پالت های چوبی برای اقلام سنگین با وزن 1500 تا 3000 پوند بهترین هستند.

4. سیستم مدیریت پالت خود را تجزیه و تحلیل کنید. اگر از چوب استفاده می کنید و در یک سیستم حلقه بسته نیستید، در نظر بگیرید که از شخص ثالث برای پرداخت هزینه سفر به جای هر پالت استفاده کنید و این هزینه را به مشتری خود منتقل کنید.

اگر از پلاستیک استفاده می کنید، باید پالت های خود را پس بگیرید. اگر از نرخ بازگشت ناراضی هستید، مدیریت پالت خارجی را در نظر بگیرید.

  • منابع:
    1. Selecting Pallets: Wood vs. Plastic
  • تبلیغات: 
    1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
    2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
    3. آجیل فروشی که یک شبه راه صد ساله را پیمود.
    4. فروش مکمل بنزین کاربراتور