برد تلویزیون سامسونگ چینی از کالاسکه پادشاه

 تلویزیون‌های این راهنما همگی عالی هستند و نشان‌دهنده اوج آنچه در فناوری تلویزیون هوشمند امکان‌پذیر است، هستند. 

هر یک از گزینه‌های زیر پر از صفحه‌نمایش‌های 4K (یا 8K)، HDR قدرتمند و ویژگی‌های قوی، از جمله اتصالات HDMI 2.1 با پشتیبانی از ورودی 120 هرتز و نرخ تجدید متغیر (VRR) برای کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی نسل بعدی است.

از آنجایی که جدیدترین تلویزیون سامسونگ چینی از بهترین برندهای تجاری، از جمله ال‌جی، سامسونگ، سونی و TCL عرضه می‌شوند.

به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم. ما در چند ماه گذشته در حال آزمایش OLED، mini-LED و حتی فناوری جدید QD-OLED جدید پیشگامانه بوده ایم. 

با این حال، تعداد زیادی از مجموعه های سال گذشته هنوز در دسترس هستند، بنابراین راهنمای خرید ما شامل مدل های قدیمی تر نیز می شود. 

معمولاً می‌توانید اینها را با تخفیف هنگفت، گاهی اوقات تا 40 درصد یا 50 درصد، پیدا کنید که باعث می‌شود امروز خریدهای خوبی داشته باشند. 

اگر در حال حاضر پول برای شما تنگ است، مانند بسیاری از ما، این مجموعه های قدیمی خریدهای ایده آلی را انجام می دهند.

 این می تواند به این معنی باشد که می توانید یکی از بهترین تلویزیون های OLED را با قیمت متوسط ​​تری تهیه کنید، یا می توانید به جای یکی از بهترین تلویزیون های 65 اینچی، یکی از بهترین تلویزیون های 75 اینچی را تهیه کنید.

تلویزیون‌هایی که در زیر انتخاب کرده‌ایم طیف وسیعی از فناوری‌های نمایشگر را نشان می‌دهند و جزو بهترین تلویزیون‌های 4K و بهترین تلویزیون‌های 8K هستند. 

TechRadar همه آنها را از طریق شبکه بازبینان بسیار باتجربه ما بررسی کرده است و از طیف وسیعی از آزمایش ها برای تعیین اینکه کدام صفحه نمایش بهترین قیمت را برای شما ارائه می دهد استفاده کرده است.