تولید بارکد با استفاده از ادغام ایمیل یا ابزار آنلاین

شرکت‌هایی که به تعداد کمی بارکد نیاز دارند آرکوپال دینو ، ممکن است از یک ادغام ایمیل یا یک ابزار آنلاین رایگان برای تولید بارکد خود استفاده کنند و سپس آنها را با یک چاپگر استاندارد چاپ کنند. با این حال، با افزایش نیازهای شما، این می تواند به سرعت ناکارآمد شود.

یک گزینه کارآمدتر این است که از نرم افزار حسابداری یا موجودی خود برای ایجاد بارکد استفاده کنید—حتی سیستم های پایه نیز معمولاً این قابلیت را دارند و پیوند هر بارکد را به سوابق آیتم های خاصی در پایگاه داده محصول شما ساده می کند.

برای اکثر مشاغل، جفت کردن این فناوری با یک چاپگر بارکد آرکوپال فرانسه که به طور خاص برای چاپ برچسب طراحی شده است و می تواند چند صد دلار هزینه داشته باشد منطقی است.

با این حال، مشاغلی که به بارکد برای استفاده خارجی نیاز دارند – به عنوان مثال، برای ردیابی اقلام فروخته شده از طریق یک خرده فروش شخص ثالث – باید از طریق GS1 ثبت نام کنند.

بارکدخوان

این سازمان هزینه اولیه و همچنین هزینه تمدید سالانه را دریافت می کند، و قیمت بسته به تعداد بارکد مورد نیاز شما متفاوت است. GS1 به شرکت شما یک شناسه منحصر به فرد می دهد که به عنوان پیشوند شرکت GS1 شناخته می شود که بخشی از تمام بارکدهای شما خواهد بود.

این عضویت همچنین به شما امکان دسترسی به GS1 Data Hub را می دهد، جایی که می توانید بارکدهای خود را ایجاد و مدیریت کنید و آن فایل ها را به چاپگر صادر کنید.

GS1 یک سازمان بین المللی است بارکد خوان و از بارکدهای UPC و EAN و همچنین کدهای دو بعدی مختلف پشتیبانی می کند.تعداد کمی از فناوری‌ها در نیم قرن گذشته به‌عنوان بارکد مورد استقبال گسترده قرار گرفته‌اند و دلیل خوبی هم دارد.

آنها یک راه ساده، موثر و بسیار قابل اعتماد برای ردیابی موجودی آرکوپال هستند که نشان دهنده بخش بزرگی از درآمد و هزینه های بالقوه برای بسیاری از شرکت ها است.

 

  • منابع:
    1. BARCODE SCANNER APPS, TOOLS, AND RESOURCES THAT WE LOVE
  • تبلیغات: 
    1. موج جدیدی از اعترضات به خاطر قیمت بالای کابل
    2. با ریختن دوغ گازدار در گوش موهای زائد را از بین ببرید
    3. مردی که از روسری برای حجاب خود استفاده می کرد.
    4. سخنی گنجینه از ایلان ماسک برای موفقیت در کسب و کار