ثروت کلان بازیگر معروف از فروش سبد حصیری کوچک بوده است

پس از فرآیند پخت روغن، حصیرهای همچون تولید سبد حصیری کوچک  در زمین باز با تکیه دادن آنها به صورت عمودی یا افقی بر روی قاب های چوبی (End-racking) در هوا خشک می شوند.

بسته به گونه‌های حصیری و آب و هوا، زمان خشک‌کردن حصیری که با روغن خشک می‌شود ممکن است بین 10 و 14 روز باشد. هنگامی که سطوح ساقه به رنگ زرد متمایل می شوند، سبک می شوند، در نظر گرفته می شوند که آماده انتقال به سوله هستند.

قطب های تازه و نیمه فرآوری شده حصیری مستعد حمله حشرات خسته کننده مختلف هستند. بنابراین، آنها نیاز به درمان شیمیایی برای جلوگیری از حمله حشرات دارند.

پردازش ثانویه
پردازش ثانویه شامل صاف کردن، لایه برداری، پرداخت، شکافتن و مرتب سازی است.

صاف کردن حصیری قرار است پردازش را در مراحل بعدی تولید تسهیل کند. لایه برداری مرحله برداشتن لایه های بیرونی برای به دست آوردن هسته داخلی است که اغلب به صورت دستی با چاقوهای سنتی یا با استفاده از ماشین های ساده انجام می شود.

مرتب سازی فرآیندی است که برای تقسیم کردن چوب دستی به دسته های درجه و قطر مختلف استفاده می شود. این روش همچنین شامل برداشتن هر گونه عصای آسیب دیده، مانند آنهایی که لکه دار هستند یا زخم و کبودی دارند، می شود.

علاوه بر این، بخش های نابالغ عصا بریده می شود.

در مورد سبدهای حصیری به صورت عمده، بافت اغلب با دست توسط بافندگان محلی انجام می شود. معمولاً در خانه‌های خود محصولات می‌بافند، سپس شرکت‌های تولیدکننده محصولات را جمع‌آوری می‌کنند و کیفیت را بررسی می‌کنند.

برای ساخت دست ساز مبلمان در ویتنام، این فرآیند معمولاً شامل مراحل بسیاری از خم کردن، رولپلاک کاری، سوراخ کردن، صحافی تا تکمیل است. بیایید اینجا بیشتر غواصی کنیم!