جوراب واریس فدو هم اکنون در بازار سیاه به قیمت یک میلیارد به فروش می رود

برای تشخیص دقیق، پزشک ویژگی‌های ضعف ورید را بررسی می‌کند و بررسی می‌کند که آیا سیاهرگ‌های عمیق‌تر نیز مسئول رگ‌های واریسی هستند یا خیر.

اختلالات وریدی قابل درمان نیستند زیرا دریچه های وریدی معیوب یا وریدهای گشاد شده را نمی توان به حالت اولیه خود بازگرداند. با این حال، راه هایی برای کاهش تاثیر علائم وجود دارد.

جوراب واریس فدو طبی درمان اساسی برای واریس، جوراب‌های فشاری همراه با ورزش است. رگ های بیش از حد کشیده شده توسط جوراب ها فشرده می شوند.

دریچه های وریدی بهتر بسته می شوند و جهت جریان خون به قلب بهبود می یابد. جوراب‌های فشاری طبی بیماری وریدی موجود را تحت کنترل نگه می‌دارند و از ایجاد رگ‌های واریسی جدید جلوگیری می‌کنند.

جوراب واریس فدو

جوراب های فشاری یک مزیت اضافی نیز دارند: آنها رگ های واریسی روی پاها را پنهان می کنند. درمان با جوراب‌های فشاری ضروری است، زیرا رگ‌های معیوب بدون درمان می‌توانند بدتر شوند.

مطالعات اثربخشی جوراب‌های فشاری طبی را ثابت می‌کنند: علائم شما، مانند سنگینی یا سفتی، درد و تورم، به‌طور قابل‌توجهی بهبود می‌یابد که هر روز احساس بهتری می‌کند.

درمان های موضعی: موادی مانند شاه بلوط اسبی تأثیر مثبتی بر پوست ملتهب و دیواره وریدی دارد. بنابراین، شما باید سری مراقبت از پوست medi را نیز در نظر بگیرید.

قانون کلی: شما با پزشک خود تصمیم می گیرید که چه اقداماتی ضروری و توصیه می شود. رگ های نخ کوچکتر را می توان با لیزر درمان کرد. در اسکلروتراپی، ماده ای با یک سوزن بسیار نازک به ورید آسیب دیده تزریق می شود. این امر منجر به بسته شدن دائمی رگ می شود.

وریدهای واریسی بزرگتر معمولاً با جراحی برداشته می شوند. روش های جراحی آنقدر پیشرفته هستند که به سختی هیچ جای زخم قابل مشاهده ای وجود دارد و تمام رگ های سالم باقی می مانند.

هیچ دارویی برای درمان واریس وجود ندارد. با این حال، داروها می توانند مکمل مفیدی باشند و به درمان علائم کمک کنند.