دستگاه پوز اسباب بازی برای افراد نابینا کتاب چاپ می کند

اسباب‌بازی صندوق‌دار تبلت Boley Millennial یک اسباب‌بازی کلاسیک با لمس مدرن است!

این ست دستگاه پوز اسباب بازی 22 تکه همراه با یک تبلت صندوقدار وانمود با ماشین حساب کار، یک تسمه نقاله، یک بارکد اسکنر بی سیم، یک سبد مواد غذایی با غذای بازی و موارد دیگر ارائه می شود!

ریاضیات سرگرم کننده : فرزند شما می تواند اصول اولیه خرید مواد غذایی را تمرین کند در حالی که در طول راه مقداری ریاضی یاد می گیرد! غذای بازی را در امتداد تسمه نقاله حرکت دهید و اسکن کنید، درست مانند یک صندوقدار واقعی! دکمه های غذا را روی رایانه لوحی فشار دهید تا اسم هر مورد را بشنوید، سپس آنها را روی ماشین حساب جمع کنید!

ایمن و دوستدار کودک: در Boley، ایمنی کودکان بالاترین اولویت ما است. به همین دلیل است که کل فرآیند تولید ما به شدت توسط معتبرترین سازمان های استانداردهای ایمنی کودک، از جمله ASTM، Sedex، ICTI Care و غیره نظارت می شود.

دستگاه پوز اسباب بازی

به دنبال اطلاعات بیشتر هستید؟: برای مجموعه ای هیجان انگیز و متنوع از اسباب بازی های آموزشی کودکان، فروشگاه Boley ما را در اینجا در آمازون بررسی کنید. از خانه های عروسکی گرفته تا دایناسورها، بولی جایی است که عمل است!

بولی معتقد است که همه کودکان به گونه ای بزرگ می شوند که یادگیرنده مادام العمر باشند و فرآیند یادگیری به ویژه در سال های اولیه حیاتی آنها حیاتی است.

برخی از اسباب بازی های ما رشد مهارت های حرکتی ظریف، یادگیری شناختی و حل مسئله را تسهیل می کنند. سایر اسباب بازی ها بر آموزش اولیه مانند زبان، حافظه، واژگان و ارتباطات تمرکز دارند.

با هر اسباب‌بازی جدیدی که می‌سازیم، راه‌های جدیدی را برای به چالش کشیدن و آموزش کودکان به روش‌های سرگرم‌کننده، جذاب و دوستانه باز می‌کنیم!

بولی در سال 1981 توسط والدینی تأسیس شد که معتقدند کودکان وقتی درگیر بازی خلاقانه ای می شوند که ذهن آنها را به سمت امکانات و ایده های بی نهایت باز می کند در بهترین حالت خود هستند.

بولی با ارائه اسباب‌بازی‌های اکشن و جذاب که خانه شما را پر از زندگی، عشق و خنده می‌کند، این تجربه بسیار خاص را تسهیل می‌کند. برتری Boley در توسعه اسباب‌بازی با مشارکت ما با خرده‌فروشان جهانی از جمله Target، Walmart، Dollar General و غیره شناخته شده است