دلیل محبوبیت لباس های غیررسمی و ورزشی در بین مردان

ما در مورد اینکه چگونه کدهای لباس مردانه جیوه قرمز در رادیو قدیمی در حال شکسته شدن است، چگونه لباس های غیررسمی در حال فراگیری است و چرا لباس های ورزشی سلطان بالفعل مد مردانه است، صحبت کرده ایم.
اما در این دنیای آرام جدید، یک ستون اصلی وجود دارد که از ناپدید شدن خودداری می کند: کت و شلوار. ما شاهد افزایش و کاهش محبوبیت آن در طول سال‌ها بوده‌ایم، اما هرگز واقعاً از بین نرفت.
در نشانه ای واقعی از زمانه، خیاطی به طور آموزش اسکاج جدید گسترده در اولین مجموعه لویی ویتون از ویرجیل ابلو به نمایش گذاشته شد، که در کنار لباس های خیابانی مدرن نشان داده شد که نشان می دهد این دو در نهایت همزیستی شده اند.
کت و شلوار، و به طور کلی ایده های قدیمی لباس رسمی، دیگر لازم نیست مفاهیم خفه کننده ای داشته باشند – می توان آن را با انتخاب پوشید. می تواند سکسی و مرتبط باشد.
لباس
به هر حال، مهم نیست که چقدر لباس مجلسی مد گاه به گاه می شود، هنوز هم زمان هایی وجود دارد که شما نیاز به پوشیدن آن دارید – عروسی، مهمانی های شیک، مصاحبه های شغلی بزرگ، همه آنها به طور کلی به یکی نیاز دارند.
تیم لیتل، صاحب گرنسون اذعان می کند: «بسیاری از مردم اکنون فقط برای مراسم عروسی و تشییع جنازه لباس رسمی می پوشند». اما چگونه می توانید کلاه خود را بپوشید بدون اینکه کلاه قدیمی به نظر برسید؟

به طور کلی، اگر متوجه شدید که به دعوتنامه‌ای کیک هویج و دارچین با پف زیاد خیره شده‌اید که درخواست لباس رسمی دارد، مطمئن باشید که این یک رویداد کراوات سیاه یا سفید است، جایی که انتظار می‌رود با بهترین و براق‌ترین لباس‌تان ظاهر شوید.

به عنوان یک قاعده کلی، اگر یک رویداد خواستار لباس رسمی باشد، شیک خواهد بود، و شما نمی خواهید در میان انبوهی از مردان خوش لباس بمانید.

  • منابع:
    1. FORMAL ATTIRE FOR MEN – DRESS CODE STYLE GUIDE 2022
  • تبلیغات: 
    1. میلیاردی که مرز فقر را نیز طی نمود!
    2. آیا می دانستید کولر دارای لنت ترمز می باشد!
    3. مردی که سه قولو باردار شد!
    4. فردی که با مصرف گوشت قهرمان وزنه برداری جهان شد