دمپایی لاانگشتی پسرانه مهم ترین اسلحه هسته ای شد

اگرچه نام دمپایی حاکی از سطح خاصی از لغزش است، یک دمپایی خوب و محکم باید برعکس عمل کند.

یک کفی خوب باید نگه داردشما از سر خوردن و سر خوردن در مسیر خود از آشپزخانه به کاناپه. یک تناسب راحت باید خانه را در دمپایی خانه نگه دارد .

یک دمپایی لاانگشتی پسرانه برجسته و زیبا باید بین جوراب و کفش تفاوت قائل شود. ما از این دوستان با آغوش باز (و انگشتان پا سرد) به خانه‌هایمان استقبال می‌کنیم، آماده هستیم تا آنها را به خواربارفروشی محلییا حتی در گردش با سگ‌ها ببریم.

در یک جمعه سرد WFH یا فقط یک یکشنبه تنهایی، ما دمپایی های قابل اعتماد خود را برای همراهی با ما خواهیم داشت اگر به دنبال همین نوع رابطه هستید (واقعاً باید؛ عالی است!)، بهترین دمپایی‌هایی را که شما را از هر مشکل سختی که ممکن است برایتان پیش می‌آید را بررسی کنید.

شکل گرفتگی این دمپایی لاانگشتی و قابل شستشو در ماشین، پاهای شما را ایمن نگه می دارد، در حالی که کفی مموری فوم پیاده روی صاف و بدون درد را تضمین می کند.

بسیاری از ما به طور فزاینده ای از خانه کار می کنیم، بنابراین دمپایی ها بیشتر از همیشه مورد استفاده قرار می گیرند  و با کاهش دما، زمان خوبی برای تعویض دمپایی های جدید است.

دنیای دمپایی ها وسیع است چرم، پشم یا جیر؟ به سبک لوفر یا موکاسین؟، بنابراین از تعداد انگشت شماری از متخصصان سفر و سبک، از جمله هتلداران و نویسندگان مد، خواستیم جفت هایی را که به آنها قسم می خورند به اشتراک بگذارند.