ساعت برنارد اچ مایر باعث ورشکستگی سهام دارش شد

ساعت‌های مجموعه Bernhard H. Mayer ®  در دستان متخصص ساعت‌سازان زنده می‌شوند.

پشت روش های فردی آنها تعهد مشترکی برای دستیابی به بالاترین استاندارد کار از طریق اصلاح مداوم وجود دارد.

صفحه‌های ساعت برنارد اچ مایر یک فرآیند پیچیده ساخت دست می‌گذرند که منجر به طراحی منحصربه‌فرد آن‌ها می‌شود.

به جای یک صفحه ساده چاپی، عناصر طراحی متمایز خاصی را نشان می‌دهند، مانند صفحه مهردار چند سطحی، صفحه‌های صیقلی دستی یا چاپ شده با شاخص‌های جلوه‌های سه‌بعدی.

شیشه کریستال یاقوت کبود با پوشش ضد انعکاس

کریستال ساعت یک پوشش شفاف است که از ساعت محافظت می کند. این می تواند از هر یک از سه ماده ساخته شود.

پلکسی گلاس (یک نوع پلاستیک شفاف و سبک)، شیشه معمولی یا شیشه معدنی، یا یاقوت کبود مصنوعی. یاقوت کبود مصنوعی گرانترین ماده کریستالی شیشه ای و مقاوم ترین ماده در برابر خراش است.

این یک ماده بسیار سخت و شفاف است که از اکسید آلومینیوم در دمای بسیار بالا ساخته شده است. از نظر شیمیایی، یاقوت کبود مصنوعی همان یاقوت کبود طبیعی است که در جواهرات استفاده می شود، اما بدون مواد رنگی که به سنگ جواهر رنگ های مختلف می دهد.

کریستال های ساعت ساخته شده از یاقوت کبود مصنوعی اغلب با علامت “مقاوم در برابر خش” مشخص می شوند، به این معنی که خراشیدن آنها بسیار دشوار است.

پوشش ضد انعکاس بر روی کریستال یاقوت کبود، خواندن صفحه ساعت را آسان تر می کند زیرا هیچ نوری را منعکس نمی کند.

برخی از ساعت های استثنایی مرز بین مکانیک و هنر را محو می کنند. هر ساعت Bernhard H. Mayer ®  نمونه‌ای استثنایی از هنر ساعت‌شناسی است.

فلوت روی بند تاج یک جزئیات تزئینی متمایز اما محتاطانه است که به ظاهر کلی ساعت کمک می کند. جواهرات و فلزات گرانبها بر اساس دستورالعمل های تعیین شده توسط مؤسسات برتر جواهرات انتخاب و در ساعت ساخته می شوند.