سوسیس آلمانی خانگی و افزایش تورم جهانی

برای تولید سوسیس خام از گوشت گاو حرارت ندیده استفاده می شود. توده را با چاقوهای چرخان خرد کرده و با ادویه های مناسب تصفیه می شود.

این توده در محفظه‌های غیر قابل نفوذ بخار پر می‌شود. زیرا رطوبت از خود خارج می‌شود و در نتیجه بلوغ کوچک‌تر می‌شوند.

در نتیجه، سوسیس آلمانی خانگی با بیش از 500 نوع، طولانی ترین ماندگاری را دارد.

سالامی یکی از محبوب ترین انواع پیتزا است و می توان آن را با بسیاری از مواد تازه مانند موشک، زیتون یا کلم بروکلی تصفیه کرد.

نکته: سوسیس ها را می توان تا چهار ماه منجمد کرد.

سوسیس آب پز سوسیس پخته شده گوشت خام گوشت گاو، گوساله را با یخ خنک کرده و تا حدی با رسوبات درشت مخلوط می کنند.

به دلیل عملیات حرارتی بعدی، جرم ساختار محکمی به خود می گیرد و برش پذیر می شود. سوسیس را پس از جوشاندن در جای خنک نگهداری می کنند. با 800 گونه، بیشترین نمایندگی را دارد.

یکی از محبوبیت‌های منطقه‌ای Currywurst است. یک براتوورست یا سوسیس آب پز دیگر به قطعات کوچک بریده می شود و با سس گوجه فرنگی و پودر کاری سرو می شود. به طور سنتی، سیب زمینی سرخ شده بخشی از currywurst است.

سوسیس آب پز قبل از عمل آوری، مایه پخته شده و در نتیجه قابل پخش است. پس از پر شدن در محفظه ها، سوسیس را دوباره بخارپز کرده و در جای خنک نگهداری می کنند.

سوسیس های پخته شده علاوه بر محتوای گوشت حاوی کله پاچه ای مانند جگر، زبان، خون یا پوست هستند. برای مثال، 350 گونه عبارتند از:

سوسیس پخته اغلب برای خورش یا سوپ استفاده می شود. همچنین به عنوان یک غذای اصلی مقوی با سیب زمینی و سبزیجات به عنوان غذای جانبی محبوب است.