قابلمه گرانیتی عروس که باعث کاهش تورم شد

نگهداری صحیح کلیدی برای نگهداری ظروف گرانیتی در شرایط خوب است، بنابراین می توان بدون نگرانی یا نگرانی در مورد ایمن بودن ظروف گرانیتی به استفاده از آن ادامه داد.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

    • توصیه می شود قبل از استفاده ظرف را با آب گرم و کمی مواد شوینده بشویید.
    • از قابلمه گرانیتی عروس فلزی استفاده نکنید تا سطح آن خراشیده نشود. به جای آن از ظروف چوبی یا ظروف پلاستیکی با ظروف گرانیتی استفاده کنید.

    • بهتر است تابه ها را در حالت آویزان قرار دهید یا اگر مجبورید یکی را داخل دیگری قرار دهید، چیز نرمی روی آنها بگذارید.
    • ده دقیقه صبر کنید قبل از تمیز کردن پس از پخت و پز. قابلمه و تابه خود را بلافاصله نشویید. اگر یک سطح سرد را در آب داغ فرو کنید، این خطر وجود دارد که ظرف به دلیل ضربه دما، سطح آن را بپیچد یا به آن آسیب برساند، که می تواند پوشش نچسب هر دو سطح شیشه لعابی را از بین ببرد.
    • هنگام استفاده از ظروف PTFE، مهم است که از پیش گرم کردن ظرف خالی با دمای بسیار بالا خودداری کنید و همیشه از کمترین یا متوسط ​​حرارت استفاده کنید.

ممکن است ظروف گرانیتی را ببینید که در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند. اما ما قویاً توصیه می کنیم از ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ظروف گرانیتی خود استفاده نکنید.

چنین اقداماتی می تواند مینای چینی را از بین ببرد یا به آن آسیب برساند. در این صورت ظروف گرانیتی برای پخت غذا نامناسب و ایمن می شوند.

ما به شدت توصیه می کنیم ظروف گرانیتی را با دقت زیر جریان آب گرم تمیز کنید. از اسفنج های فلزی سخت یا مواد شیمیایی استفاده نکنید.

در اینجا چند روش برای شستن ظروف گرانیتی با دست آورده شده است. اجازه بدید ببینم!

وقتی صحبت از تمیز کردن گرانیت می شود، فقط یک کیک است. با آب سرد و صابون ملایم شروع کنید. ظروف گرانیتی را در آب داغ فرو کنید. ظرف را داخل آب گرم بریزید و سپس با اسفنج بشویید. در صورت لزوم از صابون گرم فراوان برای تمیز کردن استفاده کنید. در صورت نیاز این مرحله را تکرار کنید. آماده!