لامپ شلنگی smd که با تابش نور خورشید سبز می شود

لامپ‌ها که در صنعت به عنوان لامپ‌ها نیز شناخته می‌شوند، در اندازه‌ها، شکل‌ها و دماها (رنگ‌ها) بسیار متنوع هستند تا مجموعه‌ای از وسایل را که نیاز به پایه‌های مختلف و ملاحظات دیگر دارند، فراهم کنند.

Superior Lighting هزاران لامپ شلنگی smd از جمله لامپ های رشته ای و هالوژنی، لامپ های فلورسنت CFL، Linear و HID و همچنین جدیدترین فناوری با لامپ های LED را در اختیار دارد.

چه از لامپ‌های یکسان برای جایگزینی لامپ‌هایی که سوخته‌اند استفاده می‌کنید یا در حال ارتقا به لامپ‌های کارآمدتر یا شاید با CRI بالاتر هستید.

ما اینجا هستیم تا شما را در فرآیند تصمیم‌گیری با لامپ‌ها، وسایل و روشنایی راهنمایی کنیم. آیا یک چراغ کف یا لوستر مورد علاقه دارای پایه ای است که قبلاً ندیده اید؟

لامپ شلنگی

یا نیاز به یک رشته خاص برای درخشش درست دارد؟ اگر تا به حال در مورد شکل لامپ مناسب برای یک پروژه خاص اشتباه گرفته اید، بخوانید.

امروزه تقریبا تمام لامپ هایی که فروخته می شوند لامپ های LED هستند. LED مخفف دیود ساطع کننده نور است. این به زبان ساده به این معنی است که نور با عبور برق از یک دیود (مواد نیمه رسانا) به جای سیم مانند لامپ های معمولی تولید می شود.

نتیجه این کار، روشی کارآمدتر برای روشنایی، استفاده طولانی تر و گرمای کمتری است که از طریق آن وارد می شود. بسیاری از لامپ های Secto Design برای استفاده با لامپ های LED طراحی شده اند.

به عبارت ساده، ولتاژ مقدار اختلاف پتانسیل الکتریکی است که برای فشار دادن یک جریان الکتریکی بین دو نقطه لازم است و سپس اجازه می دهد تا نور روشن شود.

به طور معمول، در یک لامپ استاندارد ولتاژ حدود 120 ولت (ایالات متحده آمریکا) یا 230 ولت (EU) است. روشنایی ولتاژ پایین (12-24 ولت) نیز وجود دارد.

اما این نوع چراغ ها به ترانسفورماتور نیاز دارند و از این رو به راحتی نمی توان آنها را به برق متصل کرد و استفاده کرد. با این حال، روشنایی ولتاژ پایین در دراز مدت هزینه کمتری دارد و به عنوان مثال در فضاهای کاری بزرگتر می تواند تا حد زیادی مفید باشد.