لباس ست نوزاد را برای سال جدید به همسران خود هدیه دهید

لباس هایی که برای سلامتی کودکتان با دقت می خرید نیز همین مراقبت دقیق را می طلبد. به همین دلیل، بررسی عناصری که هنگام خرید نوزاد تازه متولد شده به آن توجه می کنید، هنگام انتخاب ماده شوینده و نرم کننده لباس نوزاد مفید است.

پوست نوزادان حساس تر از بزرگسالان است. بنابراین، ممکن است استفاده از شوینده های مخصوص بچه که با شوینده های شستشوی بزرگسالان متفاوت است، مفید باشد. در انتخاب مواد شوینده برای لباس ست نوزاد، باید به جای پودر شوینده، مواد شوینده مایع را ترجیح داد.

در برخی موارد، اگر مواد شیمیایی به طور کامل شسته نشود، ممکن است روی لباس‌ها باقی بماند و مستقیماً با بدن کودک شما تماس پیدا کند. این می تواند پوست حساس کودک شما را تحریک کند.

لباس ست نوزاد

یا باعث ایجاد یک اثر آلرژیک شود. از آنجایی که شوینده‌های مایع راحت‌تر از شوینده‌های پودری در آب حل می‌شوند، هیچ ماده شیمیایی روی لباس کودک شما باقی نمی‌گذارند.

بنابراین شوینده های مایع در انتخاب شوینده لباس های کودک گزینه مناسبی به حساب می آیند. مواد شوینده شستشوی لباس کودک نباید حاوی هیچ گونه عطر و رنگ باشد تا اثرات آلرژیک به حداقل برسد.

نکته مهم دیگر در لباس نوزاد، نرمی لباس است. مخصوصاً برای این نرمی، مهم است که در انتخاب لباس از پارچه های سفت و درز دوری کنید و بعد از شستن لباس ها به همان اندازه نرم بمانند. 

برای این کار می توان از نرم کننده پارچه کودک استفاده کرد. البته قبل از استفاده از نرم کننده لباس کودک باید دقت کرد که شوینده ای را انتخاب کرد که بوی سنگینی نداشته باشد و کمترین اثرات آلرژیک را داشته باشد.

در این مرحله نظافت کودک Uni Babyمواد شوینده مایع در میان محصولات آن؛ این می تواند با الکل، پارابن، فسفات، سفید کننده، کلر فعال، SLS، SLES و فرمول بدون رنگ به شما کمک کند.

 علاوه بر این، هدف آن محافظت از پوست حساس کودک شما، به لطف طبیعت ضد حساسیت و بدون عطر آن است. از سوی دیگر، پارابن، الکل و بدون رنگ است تا لباس کودک شما را نرم کند.