مبل هایی که در شب به تختخواب تبدیل می شوند

مبل های خواب یکی از همه کاره ترین مبل راحتی 8 نفره وسایل مبلمان بزرگ در بازار هستند – و برای اکثر صاحب خانه ها ضروری است. آنها ممکن است در روز شبیه مبل های معمولی به نظر برسند، اما این تغییر شکل ها به راحتی در شب به تختخواب های دنج تبدیل می شوند.
مطمئناً می‌توانید یک بالش و یک تخت خواب را روی یک مبل معمولی بیندازید تا به عنوان یک تخت موقت استفاده شود، اما بهترین مبل‌های خواب برای کمک به خواب با کیفیت بسیار بالاتری طراحی شده‌اند. برترین انتخاب ما در مجموع مبل Queen Shelter West Elm است، یک گزینه شیک که شامل تشک مموری فوم برای راحتی مطلوب است.

از آنجایی که مبل های تخت کاپشن خلبانی اصل امریکا خواب یک آیتم مبلمان با بلیط بزرگ هستند و بنابراین تا حدودی گران هستند، باید چند فاکتور را در نظر داشته باشید تا روند خرید را کمتر کند.

مبل

برای شروع، شما می خواهید سبک لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز زندگی و ترجیحات خود را در نظر بگیرید – به عنوان مثال، چیدمان اتاق خود و میزان هزینه ای که می خواهید خرج کنید – تا در نهایت گزینه هایی را که حتی کار نمی کنند مرور نکنید.

برای شما. برای کمک به شما شلوار مازراتی مشکی در تعیین بهترین مبل های تختخواب شو، ما با توجه به عواملی مانند دوام و ارزش، به انتخاب های با رتبه برتر پرداختیم. پیشاپیش، مبل های خواب مورد علاقه ما را برای هر سبک، فضا و بودجه ای پیدا کنید.

بهترین مبل اسلیپر به طور کلی: مبل ملکه اسلیپر وست الم Shelter
بهترین مبل خواب گران قیمت: مبل خواب مونرو West Elm
بهترین مبل خواب گرانقیمت: مبل تختخواب‌شوی فرانت گیت وندور

  • منابع:
    1. The Best Sleeper Sofas That Convert Into Seriously Comfortable Beds
  • تبلیغات: 
    1. پیدا شدن کامپوزیتی از جنس طلا در چین
    2. لنز هوشمندی که شما را در مدت کوتاهی می تواند پولدار کند
    3. تصاویر جالب از اولین قایقی که با چوب ساخته شد
    4. با خوردن عرق ترنجبین جوان شوید