مردی با خوردن شکر سفید 50 کیلویی در مسابقات کشتی مدال طلا را گرفت

یکی از متداول‌ترین سؤالاتی که وقتی فرد از یک رژیم غذایی متعادل پیروی می‌کند و سالم‌ترین آن را برنامه‌ریزی می‌کند این است.

تفاوت بین شکر سفید 50 کیلویی و قهوه ای ، زیرا شکر سفید به عنوان یک ماده بسیار خوب در پخت و پز روزانه در بسیاری از کشورها شناخته می شود.

به عنوان مثال، یک شیرین کننده پرکاربرد در نوشیدن شیر، شیر، بسیاری از دسرها و حتی قهوه شیرین شده با سس گوجه فرنگی است.

با این حال، چیزی که تعداد کمی از مردم می دانند این است که شکر سفید فقط کالری خالی دارد، بنابراین بسیار غنی از کالری است و هیچ ارزش غذایی برای رژیم غذایی ما ندارد.

بیشتر شکر قهوه ای که امروزه فروخته می شود چیزی نیست جز شکر سفید تصفیه شده با عصاره ملاس. تفاوت بین شکر سفید و قهوه ای پس از فهمیدن (اصلاً، به اصطلاح)، مطمئناً دومی را بر اساس ارزش های غذایی متفاوتی که ارائه می دهد انتخاب خواهید کرد.

شکر سفید محصولی است که از نیشکر و چغندرقند به دست می آید. . برای تهیه آن، تحت یک فرآیند تصفیه شیمیایی قرار می گیرد که به نام شناخته می شود. سولفات .

با این حال، شکر قهوه ای از مخلوط شکر سفید با ملاس نیشکر تشکیل شده است. در این مرحله باید شکر قهوه ای را به تنهایی تشخیص دهیم. شکر قهوه ای نیشکر کامل این شکر مستقیماً از آب نیشکر به دست می آید.

تفاوت اصلی این است که شکر قهوه‌ای بدون گذراندن فرآیند تصفیه متبلور و سانتریفیوژ می‌شود، یعنی کریستال‌های شکر سفید و نیشکر ملاس ، بنابراین هر کریستال را می‌پوشاند.

شکر سفید آن محصولی است که از نیشکر و چغندرقند به دست می آید و یک محصول تصفیه شده است. . این شکر خالص ترین شکر محسوب می شود زیرا حدود 99 درصد ساکارز دارد و نتیجه یک فرآیند تصفیه است.

با این حال، شکر قهوه ای از کریستالیزاسیون بازی نیشکر به دست می آید اما فرآوری یا تصفیه نمی شود. . بنابراین، به طور گسترده ای شناخته شده است. شکر کامل .

در حالی که درست است که تصفیه کردن یک روش معمول در بسیاری از غذاها (مانند نان، برنج یا ماکارونی) است، اما حقیقت این است که این فرآیند تصفیه بیشتر مواد مغذی شکر قهوه‌ای را از بین می‌برد. نسخه تصفیه نشده آن (یعنی خالص ترین نسخه).

در همین حال، شکر قهوه ای تصفیه نشده ویتامین B و همچنین مواد معدنی مانند 320 میلی گرم کلسیم، 85 میلی گرم کلسیم، 40 میلی گرم سدیم و 23 میلی گرم منیزیم را تامین می کند. در مورد محتوای کالری آن، یک بخش خوراکی 100 گرمی حدود 390 کالری دارد.