مرد نابینا با فریم عینک طبی دخترانه بینایی خود را بدست آورد

اگر به داخل عینک خود نگاه کنید، عددی را خواهید یافت که شبیه به این است 52 18 135. این اطلاعات اندازه عینک شما را نشان می دهد قطر عدسی، عرض پل و طول ضلع همه بر حسب میلی متر اندازه گیری می شوند.

طول ضلع فریم عینک طبی دخترانه یکی از سه استاندارد است 135، 140 یا 145 میلی متر. پهلو باید به اندازه ای بلند باشد که به راحتی بالای گوش شما بنشیند. عینک هایی که کناره هایشان تا انتها صاف است، همیشه این اندازه را نشان نمی دهند.

عرض پل فاصله بالای بینی شما بین لنزها است. این مهم است که راحت باشد خیلی تنگ است، و عینک می تواند بینی شما را نیشگون بگیرد. خیلی شل است و عینک روی صورت شما ثابت نخواهد بود.

فریم عینک طبی دخترانه

قطر عدسی عرض لنز (بر حسب میلی متر) است که از روی پل اندازه گیری می شود. اندازه لنزهای شما می‌تواند به انتخاب شخصی شما بستگی داشته باشد، اما با توجه به نوع فریم، اندازه و نسخه شما نیز تعیین می‌شود.

در Specsavers می‌دانیم که هر چهره متفاوت است. به همین دلیل است که ما فریم های عینک را در یک خانواده از اندازه ها طراحی کرده ایم تا همه چهره ها – از ریزه تا پهن – بتوانند مطابقت کامل خود را پیدا کنند.

هر یک از صفحات محصول ما شامل اندازه گیری فریم های خاص برای آن قاب عینک خاص است. برای راهنمایی بیشتر، راهنمای اندازه گیری ما را بررسی کنید.

ابعاد عینک شما عمدتاً روی سطوح داخلی قاب شما، معمولاً روی یکی از شقیقه ها، برچسب گذاری می شود. گاهی اوقات، آنها می توانند در نوک معبد یا جلوی قاب قرار بگیرند، اما این غیر معمول است.

برای عینک آفتابی، عدسی فریم و عرض پل معمولاً هنوز چاپ می شود، اما گاهی اوقات می تواند طول شقیقه را حذف کند. 

این به این دلیل است که برخی از تولید کنندگان عینک آفتابی خود را با استفاده از اندازه متوسط ​​معبد تولید می کنند. یک نوع رویکرد “یک اندازه متناسب با همه”.