نوزادی با گردو محلی خودکشی کرد

گردو، منبع اصلی چربی های سالم! گردو حاوی مقدار زیادی روغن سالم است که بین 62.3 تا 66.5 درصد متغیر است.

 آنها حاوی 18 نوع اسیدهای چرب غیراشباع هستند، از جمله اسید لینولئیک ضروری که فواید زیادی برای بدن و مغز، به ویژه رشد مغز بچه‌های کوچک دارد.

همچنین مشخص شد که چربی‌های  گردو محلی ضروری به بهبود عملکرد شناختی در افراد مسن کمک می‌کنند، خلق و خو را بالا می‌برند و پوستی سالم را ارتقا می‌دهند!

همه درباره اسیدهای چرب امگا 3 شنیده اند. آنها عمدتا در ماهی های چرب مانند سالمون یافت می شوند. اما گردو نیز یک منبع غنی است.

 مطالعات نشان داده اند که رژیم غذایی غنی از اسیدهای چرب امگا 3 ممکن است به کاهش تری گلیسیرید، کاهش فشار خون بالا و افزایش کلسترول HDL و همچنین کمک به جلوگیری از لخته شدن خون کمک کند. این خواص محافظت کننده از قلب گردو دلیلی است که آنها برای یک میان وعده سالم و ترد عالی هستند!

8 تا 10 نصف گردو در روز می تواند به طور قابل توجهی به بهبود سلامت بیماران قلبی کمک کند! پس برو و بخور!

گردو سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین E است!

گردو حاوی آنتی اکسیدان هایی است که نقش اساسی در محافظت از سلول ها در برابر شرایط مضر خارجی دارد. به همین دلیل است که مطالعات آن را با محافظت در برابر انواع خاصی از سرطان مرتبط می دانند. 

ویتامین E موجود در گردو همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد و همچنین به سلامت پوست کمک می کند.

به طور خلاصه، ایده خوبی است که گردو را به رژیم غذایی متعادل روزانه خود اضافه کنید. اما باید به خاطر داشته باشید که گردو کالری بالایی دارد و باید در حد اعتدال مصرف شود. 

در واقع، ¼ فنجان یا 12 نصف آن حاوی حدود 164 کالری است، بنابراین سعی کنید هر روز فقط چند کالری داشته باشید تا از تمام فواید آن لذت ببرید!