چوب چهار تراش در مشهد با روکش طلا تقدیم شاهزاده شد

هنگام انتخاب کفپوش های چوبی خود، مهم است که گزینه ای را انتخاب کنید که با زیبایی طراحی خانه شما مطابقت داشته باشد.

 اما درک انواع الواری که از بین آنها انتخاب می کنید نیز مهم است. الوار معمولاً به یکی از سه روش زیر برش داده می شود – اره ساده، یک چهارم اره یا اره بریده بریده.

 این نام ها نشان دهنده نحوه جهت گیری و برش چوب چهار تراش در مشهد در کارخانه چوب بری مربوطه است. نوع برش همچنین جهت گیری حلقه رشد را بر روی دانه انتهایی تخته و همچنین خواص مکانیکی و شکلی که برای توصیف آن استفاده می شود را نشان می دهد.

چوب چهار تراش در مشهد

 برخی از این اصطلاحات (یعنی حلقه های رشد) ممکن است غریب به نظر برسند، اما نترسید. راه های آسانی برای تشخیص برش های مختلف چوب وجود دارد.

الوار اره ساده که به عنوان الوار اره صاف نیز شناخته می شود، مقرون به صرفه ترین الوار است و بنابراین، رایج ترین است.

حلقه های حلقوی، که حلقه های رشدی هستند که هنگام مشاهده مقطع تنه درخت پیدا خواهید کرد، وجه تخته را در 30 درجه قطع می کنند. در تولید به این دانه مماس می گویند. در اصطلاح عامیانه، این نوع الوار معمولاً دارای طرحی از نوع کلیسای جامع روی صورت خود است.  

چوب اره شده یک چهارم تخته متوسط ​​شماست. هنوز هم نسبتاً رایج است اما با قیمت کمی بالاتر از همتای اره‌شده ساده خود عرضه می‌شود. با یک چهارم چوب اره شده، حلقه های حلقوی سطح تخته را در زوایای 60-90 درجه قطع می کنند.

 کارخانه های چوب بری این الوار را با زاویه شعاعی به چهار قسمت تقسیم می کنند. تخته‌های به‌دست‌آمده به راحتی خود را به انتخاب‌های طراحی خیره‌کننده می‌رسانند و در رنگ‌های بلوط سفید و قرمز، حتی متوجه چروک شدن چشمگیر خواهید شد.