کاشی و سرامیک شمس به جای زیر لیوانی استفاده می شود

محصولات کاشی و سرامیک شمس یکی از بهترین برند های کاشی و سرامیک در ایران است که با تنوع فراوان در طرح و رنگ پاسخگوی نیاز همه ی سلیقه ها می باشد.

صنعت کاشی مدرن یک امپراتوری پر رونق است که هنوز بازتاب دهنده و ارج نهادن به شیوه های تمدن های باستانی است که از آن سرچشمه گرفته است.

کاشی‌های سرامیکی مانند خشک کردن خاک رس در آفتاب داغ، از خاک رس شکل‌پذیر ساخته می‌شوند، خشک می‌شوند و برای دوام بیشتر در کوره پخته می‌شوند.

دمایی که در آن خاک رس پخته می شود، رنگ و سختی کاشی را تغییر می دهد. کاشی ها معمولاً یک لعاب یا درزگیر دریافت می کنند تا اطمینان حاصل شود که در برابر محو شدن، خراشیدگی و ترک مقاوم می مانند.

با دانستن آنچه که اکنون در مورد تاریخچه کاشی می دانید، کاملاً واضح است که چرا کاشی یک انتخاب محبوب برای دیوارها، کف ها و میزها باقی مانده است.

نگهداری آسان روزانه و دوام طولانی مدت آن را به انتخابی عالی برای هر جایی از خانه شما تبدیل کرده است، اما کاشی به ویژه در مناطقی که ترافیک زیاد است یا احتمال دارد در معرض آب، آوار یا عناصر دیگر قرار گیرد، مناسب است.

کاشی

مراقبت کم تعمیر و نگهداری کاشی نیاز به نگهداری روزانه بسیار کمی دارد. حتماً با سازنده کاشی خود برای دستورالعمل های مراقبت ویژه کاشی های کف یا دیوار خود مشورت کنید.

کاشی در انواع شکل ها، اندازه ها و رنگ ها وجود دارد. می توان از آن برای ایجاد موزاییک ها و الگوهای زیبا و متناسب با سبک و بودجه شما استفاده کرد.

در کاشی چهار ماده اصلی وجود دارد: سرامیک، چینی، شیشه و سنگ طبیعی.

بسته به پروژه یا استفاده مورد نظر شما، نوع کاشی مورد نظر شما تغییر خواهد کرد.

ماندگاری. کاشی معمولاً ضد آب، ضد خش و مقاوم در برابر لکه است.

آسان برای تعمیر. اگر کاشی شما به نوعی آسیب دیده است، تعویض کاشی به آسانی بیرون آوردن قطعه شکسته و جایگزینی آن با یک قطعه جدید است.

اگر هنوز مطمئن نیستید که کاشی انتخاب مناسبی برای کفپوش شماست، نگران نباشید! کارشناسان کفپوش و طراحی ما در فرش یک طبقه و هوم همیشه اینجا هستند تا به شما در یافتن راه حل مناسب برای فضای خود کمک کنند.

کاشی ها عناصر واحدی از خاک رس پخته شده، فلز، شیشه یا سنگ هستند که برای یک سطح تمام شده روی کف، دیوار یا سقف استفاده می شوند.