کودکی در زلزله جنوب به دلیل مخفی شدن زیر پارچه کاپشن شمعی نجات یافت

ما می دانیم که برای مثال شلوار که جنس آن پارچه جیر است به این بدنه نیاز دارد و به همین دلیل است که بافت پارچه جناغی هم معمولاً در شلوار استفاده می شود.

ما همچنین می دانیم که الیاف نرم، مانند کشمیر، پارچه داکرون ، بدون پشتیبانی از الیاف دیگری در مخلوط، خوب نیستند. این چیزی است که یک کت بدون ساختار هم با کت و شلوار و هم با شلوار مشترک است.

و ما می دانیم که وزن کمک خواهد کرد. از این رو بحث ما در مورد نسخه‌های سبک و سنگین کتانی به‌طور شگفت‌انگیزی، کتانی است که اغلب در وزن سنگین‌تر سردتر است – زیرا بیشتر جریان دارد و کمتر می‌چسبد. بنابراین بافت‌های متراکم‌تر، الیاف قوی‌تر و وزن‌های سنگین‌تر.

اگر از نوع لوکس‌تر و شاید رسمی‌تر ژاکت‌ها شروع کنیم، ابریشم و پشم فرسوده چیزهایی هستند که باید مراقب آن‌ها باشیم.

یک ژاکت سبک و پارچه کاپشن ، شاید 220 تا 280 گرم، در جناغی پشمی، تیز و مجلل به نظر می رسد، اما همچنان خط خوبی دارد. اگر از چیزی نرم مانند ترمه استفاده می شود، ابریشم در ترکیب برای افزودن بدن مفید است.

قطعه ای مانند این، اگر خیاط بتواند آن را بسازد، احساس نور فوق العاده ای مانند یک «جیاکا-کامیسیا» – یک پیراهن- ژاکت – با درزهای دور شانه ها صاف و تقریباً نامرئی خواهد داشت. یک لباس زیبا و خنک برای پوشیدن در تابستان.در نهایت، پارچه های بافتنی مانند جرسی وجود دارد.

مزیت در اینجا این است که آنها کشش طبیعی دارند، بنابراین به روشی مشابه پیراهن احساس راحتی می کنند، حتی اگر نزدیک تر شوند.

نقطه ضعف پارچه شمعی پرده است و بنابراین پشم بهترین الیاف برای استفاده است و در حالت ایده آل پارچه باید نسبتاً سنگین باشد. در غیر این صورت ژاکت بیشتر شبیه یک پارچه بافتنی خواهد بود.

همچنین ارزش سرمایه‌گذاری روی ژاکت‌های با کیفیت خوب را دارد، زیرا نسخه‌های ارزان‌تر به مرور زمان تمایل به کشیده شدن و بسته شدن دارند. این کشش به آرامی از بین می رود.

  • منابع:
    1. THE BEST CLOTH FOR UNSTRUCTURED JACKETS
  • تبلیغات: 
    1. با فلزات بازیافتی در خانه یک کسب و کار ایجاد کنید!
    2. پنجاه درصد مردم دنیا به دنبال خروج از کره زمین هستند!!
    3. رنگ لباس هایی که با پوشیدن آنها شما را لاغرتر می کند
    4. نقش میز اداری کارمندی مدرسه در خوانایی الگو گرافیکی